blogga eller inte blogga?

Egentligen är jag inte så mkt för de där med att blogga... visst händer det att jag läser vänner och bekantas bloggar. Men att blogga själv, aldrig! Men nu kom jag på andra tankar. Jag tänkte att visst jag startar en blogg, på prov. Men den är mest till för min egen skull, inte andras. Där av namnet tiingeling, de är nog ingen som direkt kopplar bloggen till mig.
Hur som helst, jag har inte särskilt mkt att  förgylla mina dagar med, för tillfället. Så om detta sysselsätter mig en stund så varför inte ge det ett försök...

Alltså jag ger det en chans!:)

dagen idag har väl vart så där lagom trist... jag är sjuk så det blir inte mkt gjort då. min älskling var dock här på en uppmuntringsvisit. Det gjorde min dag! Semlor hade han köpt med sig till fikat oxå:) gulligt

om exakt en vecka idag fyller jag 20 år! de är knappt jag fattar att jag fattar det - Jag börjar bli gammal. hehe Systembolagt här kommer jag!
Jag hoppas att jag får pengar som räcker till en dator. Jag vill köpa en laptop. Skulle vara mkt skönt att ha en egen.

Jaja... morgondagen då - har väl inga superplaner men jag tänkte försöka ta en liten promenad om jag är tillräckligt kry. Skulle vara skönt att få lite luft, när man legat inne sjuk. Sen ska jag eventuellt luncha hos en vän...I övrig inga planer.
Den som lever får se!!!! jo justja, ska skriva några jobbansökningar ockå!


Tjiingeling så länge;P

// tiingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0