Modig tjej!

Jag har varit riktigt modig idag. Jag har nämligen klippt mig! Okej, de är inte modigt att klippa sig. Men till saken hör att jag är väldigt feg när det gäller mitt hår. Jag vågar nästan aldrig testa nytt, utifall det inte skulle bli bra eller att jag inte skulle passa i det. Men nu vågade jag mig i allafall på en stedlugg och mycket mer uppklippt än jag haft  förut:) känns bra! Det vart snyggt och jag känner mig nöjd, otroligt nog.

menmen, förutom att skaffa en ny frisyr så har jag ägnat dagen åt att baka lite. Kanelbullar och hallongrottor blev det. Riktigt smarriga blev dom. ska fortsätta bakandet i morgon. Sen kommer älsklingen på kvällen, Längtar!

5 dagar kvar till "the big day", dock börjar kalasandet redan på söndag Blir smörgåstårta och lite annat gott med mammas släkt. På måndagen fortsätter det med samma visa hos pappa med hans släkt. Och på tisdagen som egentligen är min födelsedag blir det kalas igen, tårtkalas:P hos mamma då också. Och sist men inte minst på fredagen är det vännernas tur att fira med mig!
Det blir mycket kalasande den kommande veckan, ujujuj! men sen fyller man ju bara 20 en gång också.




//tiingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0