Duktig tjej!

Jag har varit riktigt duktig! faktiskt! kom precis hem. jag har nämligen varit ute i snörusket och gått stavgång. 40 minuter i ett kör och jag lovar tempot va högt. Jag trodde faktiskt inte att man kunde bli så anfått och svettig bara av att gå! Men igår när jag och min karl var ute och gick med min mor så provade jag hennes gåstavar. ujuj vilken skillnad. Därför så bestämde jag mig för att göra samma sak idag:) Det ÄR duktigt för att vara mig.

Jag måste gå ner i vikt. jag vill verkligen lyckas och jag ska vara envis. Funderde på att köpa sånt där pulver som man kan blanda med vatten och dricka i stället för måltider. Men jag avvaktar lite. Jag ska försöka sätta upp små mål! Det är därför jag kommer att lyckas den här gången! Den här bloggen ska också hjälpa mig att lyckas. Nu jäddrar ska jag kämpa. Som sagt små mål, vecka till vecka.

Denna veckas mål är att gå ut och göra någon slags aktivitet varje dag. Då med undantag lördag. Jag har även bestämt mig för att sluta helt med godis chips läsk för en tid fram över. Och undvika fika och liknande onyttigheter. Denna vecka är det dock lite speciellt eftersom att jag fyller 20 år! därför har jag bestämmt att på mina kalas ska jag få äta lite, dock ska jag försöka att äta med måtta.

Så på söndag ska jag utvärdera och skriva om jag uppfyllde mitt mål. Samt så ska jag ge mig själv konstruktiv kretik...

Nåja dagen D i morgon! 20 barre;) kalas hos pappa idag iaf.

Ska kirra lite lunch innan jag duschar och gör mig i ordning. Känner att jag är riktigt hungrig nu:P



tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0