Bangkok Hilton

Sitter och kikar på en film jag fick av pappa i julklapp, Bangkok Hilton. Den är hela tre timmar lång så därför har jag inte sett den ännu. Men eftersom jag ska till far i dag så passade jag på att titta på den innan:P haha.
Den verkar faktiskt rätt bra, även om jag inte hänger med till 100 provent när datorn distraherar mig:P

Jag gillar det här med att blogga. Det är till och med så jag funderar på att starta en annan blogg, eller byta namn och de går. För att då göra den mer personlig så folk kan läsa...

Jag tror jag tänker köpa mig en crosstrainer. Jag har kommit fram till att det nog är den ultimata träningsmetoden för mig. Jag menar om den stpr mitt framför nästan på mig kan jag ju inte smita undan:P Perfekt att man kan kika på film samtidigt samtidigt som man tränar. Perfekt! Ska faktiskt ta och kika lite på internet nu, få se om jag kan hitta ett lämpligt exemplar. Eller snartare ett exemplar till ett lämpligt pris.

Snart kommer älskling och då ska vi fara till pappa och fira mig och käka smörgåstårta... igen:P Förresten hade jag ju kalas igår också. Det har jag nog inte skrivit om. Det var iaf hyffsat trevligt. Goda smörgåstårtor hade vi gjort( ja smörgåstårta igen:P) fick lite presenter också, de va inte helt fel:P Det är ett nöje att fylla år:P haha

Ska nog återgår till att ge filmen uppmärksamhet ett tag till! Skriver troligtvis mer i kväll när jag är hemma igen!




tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0